Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΟΖΙΑΝΗ(ΦΩΤΟ)

Ο Πολιτιστικός & Λαογραφικός Σύλλογος Κοζάνης ¨η Κόζιανη ¨ διοργάνωσε διήμερη εκδρομή στο Πήλιο το Σαββατοκύριακο 14-15 Ιουνίου 2014.
Ένα λεωφορείο με 50 μέλη του συλλόγου ξεκίνησε το Σάββατο 14 Ιουνίου 2014 το απόγευμα με προορισμό το Πήλιο και συγκεκριμένα για τα Χάνια του Πηλίου.
Ένα μέρος της μεγάλης παρέας της Κόζιανης μαζεύτηκε και παίρνοντας μαζί της την καλή της διάθεση ξεκίνησαν να ανακαλύψουν τις ομορφιές του Πηλίου. Στην αρχή επισκεφτήκαμε τα πανέμορφα χωριά της Πορταριάς και της Μακρυνίτσας με την καταπληκτική θέα, το πολύ πράσινο και τα όμορφα πετρόχτιστα σπίτια.
Στη συνέχεια φτάσαμε στα Χάνια του Πηλίου εκεί όπου βρίσκεται τι χιονοδρομικό κέντρο όπου και καταλύσαμε σε υπέροχο ξενοδοχείο. Εκεί γευτήκαμε σε διπλανή ταβέρνα την Πηλιορείτικη κουζίνα και στήσαμε γλέντι το οποίο κράτησε μέχρι το πρωί κυριολεκτικά.
Την επόμενη ημέρα ξεκινήσαμε για να εξερευνήσουμε τα παραθαλάσσια χωριά από την πλευρά του Παγασητικού κόλπου του Πηλίου με τελικό προορισμό την Άφυσσο όπου κάναμε το πρώτο μπάνιο μας για φέτος και ήπιαμε τα πατροπαράδοτα τσίπουρο του Βόλου.
Επόμενος και τελευταίος μας σταθμός ήταν ο Βόλος, όπου κάναμε τις βόλτες μας στην παραλία και ήπιαμε τον απογευματινό μας καφέ.
Τέλος έχουμε να επισημάνουμε ότι περάσαμε ένα ωραίο και χαλαρωτικό διήμερο επισκεπτόμενοι ένα από τα καλύτερα μέρη της Ελλάδας και έχοντας μια καλή και μεγάλη παρέα, η οποία ξέρει να περνάει παντού και πάντα καλά.